28.7.2012

Varoitus! Kirjoitus on todella pitkä, mutta toivon että jaksat silti lukea sen ja kommentoida, jos jotain kommentoitavaa keksit!

Vuodatus toimii jälleen! Olin juuri viikon leirillä, joten ei ole tullut koneella oltua. Simssiä en ole nyt vuodatuksen takkuilujen aikaan juurikaan pelaillut, joten kuvia en ole vielä ehtinyt seuraavaan osaan ottaa.

Hyviä uutisia: Olen kirjoittanut osan jo valmiiksi ja enää vain kuvat puuttuvat (kokeilin tällä kertaa tehdä näin päin, sillä yleensä otan ensin kuvat ja sitten vasta kirjoitan)

Huonoja uutisia: Vanhat kuvat eivät näy, eikä niitä luultavasti saada enää näkymään (vaikka tahdonkin uskoa, että ne vielä palaisivat). Tämäkään ei muuten tuottaisi ongelmia, mutta on muutama suuri mutka matkassa.

1.Minulla ei ole muutaman ensimmäisen osan kuvia tallessa.

2. Tallessa olevat vanhat kuvat, ovat sekaisin yhdessä kansiossa (kiitoksia minun, viisaan ihmisen), josta niitä on aivan mahdoton lähteä etsimään. En millään jaksa käydä läpi yli 800 kuvaa ja etsiä sieltä joukosta ne kuvat, joita olen käyttänyt. Lisäksi vielä pitäisi laittaa kuvat oikeille paikoille osiin, joten joutuisin kirjoittamaan osat uudelleen.

3. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole intoa/kiinnostusta alkaa selvitellä tällaista sekasortoa.

Tällainen kyllä lannisti aika paljon, sillä kaikki vuodatukseen lataamat kuvani (eli toisin sanoen kaikki kuvani) ovat kadonneet bittiavaruuteen. Pakko myöntää, että olen tämän päivän aikana harkinnut jo moneen kertaan koko legacyn lopettamista, ja siihen pää syynä on tietysti tämä "tapaturma" tai miten sitä haluaakaan kutsua.

En ole vielä lopettamassa, mutta olen sitä jo harkinnut. Ensinäkin innostukseni on ollut hieman alhainen jo muutaman kuukauden, vaikka juonta olenkin jo keksinyt eteen päin. En vain millään jaksaisi kuvata ja kirjoittaa, vaikka onhan tässä ollut jo taukoakin.

Toisekseen tämä kuvien katoaminen harmittaa todella paljon, ja koska osia on jo parikymmentä olisi mielestäni typerää jatkaa tarinaa kuvien kanssa niin monen kuvattoman osan jälkeen. Ajattelen tässä varsinkin mahdollisia uusia lukijoita jotka saattavat eksyä sivustolle ja haluaisivat lukea tarinaa, mutta huomaavatkin että parissa kymmenessä ensimmäisessä osassa ei ole kuvia. (Itseäni tällainen ärsyttää suunnattomasti).

Kolmas syy on se, että koulut alkavat taas aivan pian ja varsinkin nyt koulu alkaa viedä paljon enemmän aikaa kuin ennen. Minulle ei siis jäisi aikaa pelailla tai kirjoittaa juuri koskaan. Sitä paitsi tahdon nyt keskittyä täysillä koulun käyntiin, joten en tahdo uhrata ajatuksiani millekään ylimääräiselle.

En ole vielä päättänyt mitään, mutta tällä hetkellä on erittäin todennäköistä, että tämä legacy ei tule jatkumaan... Olen pahoillani tästä, mutta en tahdo tehdä mitään päätöstä vielä vaan mietin ensin rauhassa asioita ja ennen kaikkea arvioin omaa jaksamistani tämän legacyn suhteen. Haluan kirjoittamisen olevan harrastus, en pakko pullaa.